Community|Comunitate

Pre-Primary Student Profiles|Profilul preșcolarului

More Information

Mai Multe Informaţii

ADMISSIONS ADMITERE
CO-CURRICULAR EXTRACURRICULARE
SUMMER ACADEMY SUMMER ACADEMY

read the spring profiles of two MTIS pre-primary students studying in the IB primary years programme. More profiles to come next season!

citiți PROFILUrile de primăvară ale doi preșcolari MTIS ce studiază în cadrul IB Primary Years programme. Noi profiluri în curând!

Through Our Lens

Patrick is a 3-year old student of the Pre-Primary Bouncy Bears Class at MTIS. Although initially coming to preschool was a real challenge for him, he adjusted really quickly and now he has many friends and things to tell.  Open-minded and also a bit of a risk-taker, Patrick amazed everyone when, only after a few weeks of school, he decided he wanted to remain with The Bouncy Bears for the afternoon schedule as well. That really proved to Mom and Dad how independent he had become and how well he was managing this important step in his life.

A true inquirer, Patrick focused on developing his caring side throughout the first semester, now being able to help others as well.  He likes to work in groups or in pairs, and he takes responsibility even when the outcome is not as he had planned. Patrick communicates with his homeroom teacher and also with the specialist teachers – he likes visual arts, assembling tricky puzzles, participating at P.E. activities and the Aikido class. Although whole-class activities are not really his favorite ones, he strives to be balanced and to understand that various types of learning can truly be useful and fun.

His favorite classroom area is the Construction Corner, where, besides learning how to build things, he also learns how to repair them and innovate, frequently surprising his colleagues with his creations. One of Patrick’s favourite PYP units of inquiry was “Let’s Play” – when he learned about different types of toys and how to manufacture his own, and he brought different types of toys in order to talk about them and to share them with his peers.  This is when he learned about the differences between toys and different objects around us that are not toys.  He most enjoyed the games that we played where we turned different geometrical shapes into toys and played with them during the day.

The moment that he most anticipated this year was waiting for the birth of  “my babies” – that is his new twin brother and sister. Patrick is now 'the big brother' and already knows exactly what he wants to teach them despite his tender age.  We would like nothing more than to continue to see Patrick growing up and developing as he has been doing so far, happy, sociable and knowledgeable.  

Prin lentila noastră

Patrick, de 3 anișori, este elev al Grupei preșcolare Bouncy Bears (Ursuleții săltăreți) la MTIS. Deși începutul la grădiniță a fost o reală provocare pentru el, s-a acomodat foarte repede și are acum foarte multi prieteni și lucruri de povestit. Deschis la nou și capabil să-și asume riscuri, Patrick a uimit pe toată lumea atunci când, după doar câteva săptămâni de grădiniță a hotărât să mai rămână si la programul de după-amiază, reușind să le demonstreze părinților săi cât de independent devenise și cât de bine se descurca în acel moment important din viața sa.

Un adevărat cercetător, Patrick s-a concentrat să devină mai empatic pe parcursul primului semestru, iar acum sare mereu în ajutorul celor ce au nevoie pentru a-i ajuta. Lui Patrick îi place să lucreze în echipă sau pe perechi și își asumă responsabilitatea chiar și atunci când rezultatul nu este cel dorit. Comunicativ cu profesoarele sale, dar si cu profesorii de la activitățile opționale, lui Patrick îi plac artele vizuale, să asambleze puzzle-uri dificile și să participe la orele de educație fizică și de aikido. Deși activitățile frontale nu sunt preferatele lui, el se străduiește să fie echilibrat și să înțeleagă că poate învăța multe lucruri utile, chiar și distractive, din diferite modalități de învățare și predare.

Colțul preferat din clasă este colțul de construcții; acolo pe lângă faptul că învață să construiască, el dărâmă, repară și creează tot felul de lucruri minunate, surprinzându-i chiar pe colegii săi. Una dintre unitățile preferate ale lui Patrick de anul acesta a fost întitulată “Let’s Play” (Hai la joacă!) – în cadrul căreia a învățat despre diferitele tipuri de jucării ce ne înconjoară și despre cum îți poți confecționa singur propria jucărie. De-a lungul întregii unități, el a adus colegilor diferite tipuri de jucării pentru a le prezenta și a le împărți cu aceștia. A învățat atunci despre diferențele dintre jucării și obiectele din jurul nostru ce nu sunt jucării. Cel mai mult în cadrul acestei unități i-au plăcut jocurile în care, din diferite forme geometrice, am construit împreună diferite jucării cu care ne-am și jucat împreună. 

Momentul culminant și mult așteptat de Patrick anul acesta a fost venirea pe lume a 'bebelușilor mei', adică a frațiorului si surioarei nou-născuți. El este acum 'fratele cel mare' și, la cei 3 anișori ai săi, are deja planul făcut pentru ce dorește să îi învețe pe aceștia. Ne dorim să îl vedem pe Patrick crescând și dezvoltându-se în continuare ca și până acum, vesel, sociabil, informat și mereu pus pe șotii.